reklama

Slovensko=Absurdistan (Bananistan)

Po dlhšom čase som sa rozhodol opäť si zablogovať. Primäla ma k tomu najmä situácia v tomto bananistane, ktorá je už skutočne absurdná. Mám pocit, že všetci od politikov, cez úradníkov, až po médiá sa dennodenne len vysmievajú ľuďom, ktorý v tomto štáte žijú a bez ktorých by nemohli fungovať. A som presvedčený, že nie som jediný, kto má tento pocit.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

„Však za hodinu a pol je fajron.” Keď som započul túto vetu, tak vo mne napriek tomu, že mám povahu flegmatika vzkypela krv. Povedal mi ju starý pán vrátnik na polícii na Kopčianskej ulici v Bratislave, keď som sa pohoršoval, prečo mi o pol druhej poobede nejde zo stroja na lístočky s poradovým číslom vytiahnuť ten môj.

Bolo to v utorok, keď sú úradné hodiny do 15:00. V stredu je jediný deň s úradnými hodinami s normálnym časom do 17:30, ale práve na tento deň pripadol sviatok. Najbližší možný deň na moju opätovnú návštevu bol preto až vo štvrtok, kedy sú úradné hodiny opäť len do 15:00. Aj preto som sa veľmi a nahlas rozhorčoval, že už sa tu cítim ako v krajine tretieho sveta, kde človek o pol druhej na obed už na úrade nič nevybaví. A keď mi ten starý pán povedal, že sa nemám rozčulovať, sa mu len odvetil, že to nehovorím len za seba, ale aj za ostatných ľudí, ktorí tam zjavne stáli rozčarovaní z toho, že o pol druhej nič nedokážu v tejto krajine vybaviť, na čo mi starý pán odvetil, že sa môžem ísť sťažovať šéfovi na tretie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nezostalo mi nič iné ako odísť a skúsiť šťastie vo štvrtok. Po ceste z polície som sa zamýšľal nad tým, ako môže byť pre celú pol miliónovú Bratislavu jeden malý úrad, ktorý navyše za deň vybaví len 200 ľudí a prečo pracujú 3 dni v týždni len do 15:00, jeden do konca len do 12:30, či naozaj musia hneď po práci utekať do svojich záhradiek a po ceste sa zastaviť ešte na jedno pivo s rumom.

Vo štvrtok už pripravený na situáciu som si hneď ráno prišiel po lístok, išiel som si na 4 hodiny vybavovať veci, následne som sa vrátil, polhodinu po policajnej obednej prestávke som si ešte posedel v čakárni a konečne som vybavil to čo som potreboval, v čo som v tej chvíli, keď som išiel z polície ani neveril. Aj keď mi stále vŕta v hlave, či jeden úrad, kde vybavia za priemerný deň okolo 200 ľudí (aj to som ešte optimista, keďže väčšinou fungujú maximálne dve tretiny okienok) je na pol miliónové hlavné mesto tejto banánovej republiky dosť. Ale keďže je u nás taká "nízka" nezamestnanosť a policajtov u nás je "nedostatok", tak budiš...

Andrej Mikula

Andrej Mikula

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný chalan z Bratislavy, ktorý rád vyjadrí svoj názor, poprípade ním k niečomu dopomôže.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu